wtorek, 29 grudnia 2015

Rozwój

Człowiek rozwija się przez całe życie. Tak samo my. Nasza ludzka część dąży do rozwoju, zdobywania nowych umiejętności, nie lubi zastoju i pragnie wykorzystywać zdobytą w przeszłości wiedzę. 
To nic złego, tak sądzę. Sądzę też, że natura człowieka i wilka w moim przypadku dopełniają się, tworząc jedność. Jak to w przyrodzie, wszystko jednak dąży do równowagi; Wilk daje o sobie znać kiedy Człowiek obżera się jak świnia i siedzi w domu jak mysz w norze, nie ruchomo, bo wygodnie.
Tak samo jednak człowiek; dźga Wilka i staje mu na ogonie kiedy ten, prowadzony instynktem robi coś, czego by później żałował.
Rozwój to zrozumienie i trwanie w tym, co się zrozumiało. Pamiętam, gdy na początku bałem się tego co odkryłem. Bałem się, że moja niezwykłość jaką jest mój teriotyp zniknie, mój wewnętrzny Wilk znudzi mi się lub z niego wyrosnę. Nie stało się tak. Niezależnie jaką teorię na temat Teriantropii przyjmiemy, jedno jest pewne - jeśli pozwalasz współistnieć obu naturom, nie tłamsisz żadnej i nie dyskryminujesz, możesz być pewny, że wszystko będzie tak, jak być powinno.
Rozwój to także pogłębianie swojej natury, dochodzenie do prawdy o sobie. Każdy z nas jest inny, nie da się stworzyć jednolitej zasady określającej nas dogłębnie. Można powiedzieć, że człowiek to małpa z dwoma nogami i rękami, 20 palców, wyprostowany, choć zdarzają się zgarbieni, lecz czy to opisze nas dogłębnie? Nasze pochodzenie, marzenia, dążenia, pogląd na świat?

Przyszła mi dziś nieodparta chęć podzielenia się tym z Wami. Czy ktoś czyta jeszcze tego bloga?

T.

7 komentarzy:

  1. tak, prosiłabym o więcej postów. bardzo mnie ciekawi twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to. Czy miałabyś ochotę przeczytać o czymś konkretnym?
      Niestety ja jeśli nie mam poddanego tematu, bardzo często schodzę na poboczne wątki które mnie fascynują i przyciągają, a przez to często powtarzają.

      Usuń
  2. Również czytam i tak naprawdę, to przeczytam wszystko, co z tym związane

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytamy, czytamy...
    zapraszamy również na naszego teriańskiego bloga:
    armentum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że działania terian w polskim internecie rozwijają się bardzo wolno, ale mam nadzieję, że nikt z Nas, zabieganych w swoim ludzkim życiu, nie zapomina o drugiej stronie natury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zapraszam Cię na forum, które założyłem: http://terianie.tk

      Usuń